Sabtu, 9 Januari 2016

Entri 19: RaniaImaniCraft...kini difasa terakhir

Teks:Fauziah Mahmod
Foto: Simpanan Peribadi

"RaniaImanicraft", kini di fasa terakhir. Sementelah sudah hampir 2 minggu sibuk dengan urusan pindah rumah, dan talian internet yang belum disambung ke rumah baru ini. Kini, saya mula menyambung kerja-kerja yang tergendala separuh jalan.




InsyaAllah, kami akan mula beroperasi bulan Februari, 2016. Sedikit masa lagi, melalui fanpage dan akaun instagram akan saya paparkan item-item dari kedai online kami. Dalam masa yang sama, saya juga sedang mempergiatkan usaha mengiklankan Homestay Rumah Inap Iman saya di Kota Warisan. Blog bahasa Inggerisnya , http://rumahinapiman.blogspot.com/ juga sudah saya terbitkan. Masih perlu sedikit penambahbaikan.

Semoga Februari menjanjikan peluang yang lebih baik .

Wassalam.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan